23/02/2023 12:09 h. - Ramon Viladomat

ESMORZAR INFORMATIU

Ampliació del programa de restauració i millora d'edificis amb valors patrimonials dels municipis 2022-2024

• La Diputació de Barcelona acaba d'aprovar en el Ple d'aquest mes de febrer, incrementar en 5.120.913 euros el suport econòmic als municipis per impulsar la rehabilitació i millora d'edificis patrimonials i arqueològics període 2022-2024.
  • En total, el programa compta amb un pressupost global de 25.120.913 euros del que se'n beneficaran 180 actuacions en castells, esglésies i monestirs, elements urbans i patrimonials de 147 ens locals de la província de Barcelona. La inversió total subvencionada puja a 54.253.205 euros.

Per explicar aquestes actuacions en favor del patrimoni arquitectònic i històric dels municipis de Barcelona, dimarts vinent, 28 de febrer, a les 10.30 hores, tindrà lloc a la Sala Prat de la Riba de Can Serra (Rbla. Catalunya, 126, Barcelona), una sessió informativa amb el diputat d'Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, juntament amb l'equip tècnic del Servei de Patrimoni Arquitectònic Local (SPAL) de la Diputació de Barcelona.

Aquest programa es realitza d'acord amb la Llei 9/1993, de Patrimoni Cultural Català, que estableix que els poders públics tenen l'obligació de protegir, conservar, acréixer, investigar i difondre el coneixement del patrimoni cultural.

Els periodistes que vulguin assistir a la trobada cal que s'acreditin prèviament a l'adreça premsa@diba.cat, especificant nom i cognoms, mitjà i telèfon de contacte, abans de dilluns 27 de febrer a les 12 h.

ESMORZAR INFORMATIU

Programa de rehabilitació i millora del patrimoni històric i cultural dels municipis

Dia: Dimarts, 28 de febrer 2023

Hora: 10.30 h

Lloc: Sala Prat de la Riba. Edifici de Can Serra (Rambla Catalunya, 126) de Barcelona.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.