25/05/2016 17:36 h. - Ramon Viladomat

CONVOCATÒRIA DE PREMSA

Presentació programa de prevenció d'incendis forestals en urbanitzacions

Aquest divendres, 27 de maig, a les 11 h, tindrà lloc la presentació del programa de la Diputació de Barcelona per la prevenció d'incendis forestals en urbanitzacions i nuclis de població de la demarcació de Barcelona.

El programa comprèn la neteja de vegetació en parcel·les juntament amb l'obertura de franges perimetrals de vegetació en les urbanitzacions i nuclis de població, així com el tractament de vegetació en parcel·les municipals interiors no edificades.

Aquestes actuacions tenen com a objectiu reduir el combustible forestal en espais propers a nuclis de població, especialment en urbanitzacions, es realitzen tant per seguretat de les persones i béns davant d'incendis forestals, com també per facilitar millors condicions de seguretat pels equips d'extinció en cas d'incendi.

La presentació del programa tindrà lloc a la urbanització la Pineda de Santa Coloma de Cervelló, on actualment s'estan realitzant treballs de neteja de vegetació forestal, i anirà a càrrec del vicepresident primer i responsable de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat, Dionís Guiteras i el diputat adjunt d'Espais Naturals, Jesús Calderer, juntament amb l'alcalde de Santa Coloma de Cervelló, Gerard Segú.

Dia: Divendres, 27 de maig

Hora: 11 h

Punt de trobada: C/ Montpedrós (Urbanització la Pineda) Santa Coloma de Cervelló  https://goo.gl/maps/BivyQ7YPYdT2

En aquest punt es podran deixar els vehicles per anar, des d'aquí, fins a la zona on s'està realitzant l'actuació.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.