27/03/2023 12:08 h. - MAR LOIRE GARCIA

Presentació dels projectes d’instal·lació fotovoltaica a l’espai del dipòsit salí vell i a dos equipaments municipals de Súria

El diputat d’Acció Climàtica de la Diputació de Barcelona, Xesco Gomar, l’alcalde de Súria, Albert Coberó, i representants de l’empresa ICL presentaran aquest dimarts 28 de març a les 12.45 h a l’Ajuntament de Súria (carrer d'Ernest Solvay, 13) els projectes solars fotovoltaics que s’executaran al municipi amb una subvenció de més d’1,3 milions d’euros del programa Renovables 2030 de la Diputació de Barcelona.

Durant la presentació, es donaran detalls de la instal·lació solar fotovoltaica a l’Escola Francesc Macià i al Pavelló municipal i del camp solar fotovoltaic de gran potència que s’ubicarà a l’espai del dipòsit salí vell.

Prèviament a l’atenció als mitjans, el diputat Xesco Gomar, l’alcalde Abert Coberó i representants de l’empresa ICL mantindran una reunió de treball a l’Ajuntament.

Presentació dels projectes d’instal·lació fotovoltaica als mitjans de comunicació

Dia: dimarts 28 de març 2023
Hora: 12.45 h
Lloc: Ajuntament de Súria (carrer d'Ernest Solvay, 13)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.