14/06/2024 09:22 h. - Dulce Valero

Presentació del Programa sectorial per a la transició ecològica 2030

La Diputació de Barcelona presenta el 18 de juny, a les 12 h., a la sala gran de l’Espai Francesca Bonnemaison, el Programa sectorial de transició ecològica 2030, que destinarà 47 M€ a projectes locals d’acció climàtica a través de dues línies: Adaptaclima 2030, per a projectes municipals d’adaptació al canvi climàtic, i Renovables 2030, successió del programa sectorial del mateix nom.

Durant la sessió, que s’adreça a representants tècnics i polítics dels ens locals de la província, s’exposaran les característiques del programa, els procediments de concessió, les actuacions subvencionables i els criteris de distribució i les modalitats d’execució. També es presentarà un balanç de la implantació d’energies renovables del Projecte transformador Renovables 2030, acompanyat dels casos d’èxit d’alguns municipis.

Abans de l’inici de la presentació, hi ha prevista una atenció als mitjans de comunicació.

Atenció als mitjans

Dia: Dimarts 18 de juny de 2024

Hora: 11:30 hores

Lloc: Sala gran de l’Espai Francesca Bonnemaison (Sant Pere Més Baix, 7)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.