31/05/2016 13:16 h. - Susana Burgos

Presentació de l'informe Global Entrepreneurship Monitor (GEM), que reflecteix l'activitat emprenedora catalana

Demà, dimecres 1 de juny a les 10 h, es presenta en roda de premsa l'Informe GEM-Catalunya 2015, en el marc del Saló BIZBarcelona. La presentació anirà a càrrec de vicepresident segon i responsable de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic Local de la Diputació de Barcelona, Marc Castells; el secretari d'Empresa i Competitivitat, Joan Aregio; el director de l'Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans, Ricard Gomà, i el director del GEM Catalunya i professor de la Universitat Autònoma de Barcelona, Carlos Guallarte.

El Projecte Global Entrepreneurship Monitor (GEM) és un programa d'investigació i difusió en matèria de creació d'empreses que mesura i compara l'activitat emprenedora de més de 60 països i analitza la seva relació amb el desenvolupament econòmic. Per tretzè any consecutiu, es presenta l'informe que permet conèixer l'activitat emprenedora catalana de forma rigorosa, contrastada i comparativa.

Aquest programa es va endegar l'any 1999 pel Babson College i la London Bussiness School, amb l'objectiu d'establir una xarxa internacional per a l'estudi de la creació d'empreses. En l'àmbit català, aquest programa es realitza gràcies a la col·laboració entre la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l'Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona, amb la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Podreu seguir la presentació via twitter amb l'etiqueta #informeGEM.

Roda de premsa
Dia
: Dimecres, 1 de juny
Hora: 10 h
Lloc: BIZBarcelona (Fira Barcelona. Recinte Montjuïc. Sala Visió)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.