03/03/2023 13:21 h. - Ramon Viladomat

Presentació projecte de reurbanització de les travesseres urbanes BP-2427 i BP-2151 a Sant Sadurní d’Anoia

Dimarts vinent, 7 de març, a les 12.30 h, el diputat d'Infraestructures i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona, Pere Pons, acompanyat de l'alcalde de Sant Sadurní d'Anoia, Anton Amat, presentaran el projecte de reurbanització de les travesseres urbanes de les carreteres BP-2427 entre els PK 7,760 i 8,275 i la BP-2151 entre els PK 8,275 i 8,325. L’acte tindrà lloc a la Sala de plens de l’Ajuntament.

Actualment, la travessera BP-2151, anomenada carrer de Sant Antoni i després carrer de Montserrat, compta amb una calçada de sentit únic i voreres no accessibles en alguns trams. Disposa d’aparcament en cordó i semi-bateria, i el tram final, adjacent a la plaça de l’Era d’en Guineu, té dos sentits de circulació.

D’altra banda, la travessera BP-2427, anomenada carrer de la Diputació, entra al municipi pel sud-est, travessant la riera de Lavernó i finalitza al PK 8,275 on entronca amb l’inici de la BP-2151 fins a la rotonda de la Font de la Mela, al nord-oest del municipi.

AGENDA

Presentació projecte de reurbanització de les travesseres urbanes BP-2427 i BP-2151 a Sant Sadurní d’Anoia

Dia: dimarts 7 de març 20123

Hora: 12.30 h

Lloc: Sala de plens de l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia (Pl. de l’Ajuntament, 1)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.