07/06/2022 10:32 h. - Ramon Viladomat

Presentació dels projectes del programa Renovables 2030 a Tona

Demà dimecres, 8 de juny, el diputat d’Acció Climàtica, Xesco Gomar, presentarà els projectes del Programa sectorial de la Diputació de Barcelona Renovables 2030 que s’implantaran al municipi de Tona. La presentació tindrà lloc a les 11.00 h a la zona esportiva municipal i comptarà amb la participació de l’alcalde, Amadeu Lleopart, i el regidor de l’àrea de Territori i Sostenibilitat, Josep Valldeoriola.

El Programa sectorial Renovables 2030 proposa impulsar actuacions de gran escala i amb un impacte significatiu en la reducció de les emissions locals de gasos d’efecte hivernacle i en la reducció dels costos energètics locals que tinguin per objecte inversions relatives a plantes fotovoltaiques, calderes de biomassa o enllumenat públic.

A Tona, el programa inclou la instal·lació fotovoltaica a la coberta del Pavelló Municipal d’Esports  que subministrarà energia elèctrica a cinc altres equipaments municipals, i la renovació de la pràctica totalitat de l’enllumenat públic.

El programa s’iniciarà a les 11.00 h a la zona esportiva municipal (carrer Jaume Balmes, 57) on hi haurà la instal·lació fotovoltaica, per anar després fins a l’Avinguda Montseny, on es portarà a terme una de les principals accions de renovació de l’enllumenat públic.

A les 11.30 h, a la zona esportiva, el diputat Xesco Gomar, juntament amb l’alcalde, Amadeu Lleopart, faran una atenció als mitjans de comunicació.

Presentació dels projectes del programa Renovables 2030 a Tona

Dia: Dimecres, 8 de juny 2022

Hora: 11.00 h

Lloc: Zona Esportiva Municipal de Tona (Av. Montseny, 57) Localització: https://goo.gl/maps/Y5MvjEb45ZcQh9BK7

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.