28/03/2023 10:27 h. - Ramon Viladomat

Presentació del projecte de reurbanització de la travessera de la BV-2112 a Sant Pere de Ribes

Demà dimecres, 29 de març, a les 10.30 h, tindrà lloc a l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, la presentació del projecte de reurbanització de la BV-2112 entre els PK 5,075 i 5,670 que es correspon amb el carrer Major i carrer Sant Pere de la població. El projecte, que ha realitzat la Diputació de Barcelona, serà presentat pel diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, acompanyat de l’alcaldessa, Abigail Garrido.

Aquesta actuació té com a objectiu transformar el tram de la travessera BV-2112, entre la cruïlla amb el passeig de Lluis Companys i la cruïlla amb el carrer de Sitges conegut com a carrer Major – carrer Sant Pere, per adaptar-la a les noves condicions de trànsit generades en els darrers any.

El projecte promou una mobilitat més sostenible i segura, tant pels vehicles com pels vianants, millora les condicions d’accessibilitat i alhora millora la qualitat urbana d’aquest eix vertebrador. També vol posar en valor l’espai públic representatiu del nucli antic, conformat per les tres places adjacents a la BV-2112 com son la plaça de la Font, la plaça de la Vila i la plaça del Centre.

Dia: Dimecres, 29 de març 2023

Hora: 10.30 h

Lloc: Ajuntament de Sant Pere de Ribes

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.