13/05/2022 17:00 h. - Laura Bayo

Presentació del conveni per a la prevenció i el control de mosquits a la província de Barcelona

La Diputació de Barcelona i el Consell Comarcal del Baix Llobregat col·laboren en la prevenció i el control de mosquits, altres plagues i la vigilància en la salut de les persones en els municipis de la província de Barcelona.

El proper dimarts 17 de maig a les 13.30 h tindrà lloc a la Masia Can Comas (Camí el Sorral s/n Parc Agrari del Baix Llobregat, El Prat de Llobregat) la presentació i signatura del conveni entre la Diputació de Barcelona i el Consell Comarcal del Baix Llobregat que ho fa possible. Assistiran el diputat delegat de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona, Jesús Naharro, i la presidenta del Consell Comarcal del Baix Llobregat, Eva Martínez Morales.

Des de 2015 es va establir el conveni de col·laboració entre la Diputació de Barcelona, i el Consell Comarcal del Baix Llobregat, per fomentar la prevenció i el control dels mosquits culícids mitjançant el Servei de Control de Mosquits (SCM). Entre 2015 i  2020 s’han realitzat diagnosis de mosquit a 141 municipis i des del 2021 es va iniciar una línia amb la realització d’estudis temàtics de mosquits i altres plagues.

Els mitjans que ho desitgin podran prendre imatges dels laboratoris del centre on es duen a terme els treballs tècnics per a la prevenció i el control de mosquits i altres plagues.

DIA: dimarts 17 de maig
HORA: 13.30 hores
LLOC: Masia Can Comas (Camí el Sorral s/n Parc Agrari del Baix Llobregat, El Prat de Llobregat)

Els periodistes interessats en assistir-hi podeu enviar un correu electrònic a bayosl@diba.cat o a rjimenez@elbaixllobregat.cat amb el nom, cognom i nom del mitjà de comunicació.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.