Societat - 18/07/2016 15:47 h. - Ramon Viladomat

Pla de manteniment dels equipaments municipals de Vilalba Sasserra

La Diputació de Barcelona ha realitzat el Pla inicial dels equipaments municipals de Vilalba Sasserra, un instrument que ha de servir per fer-ne la seva avaluació i estat de conservació, les actuacions necessàries per mantenir l'edifici en condicions d'ús acceptables i la gestió eficient d'aquest manteniment. El treball va ser lliurat divendres pel diputat d'Urbanisme i Habitatge, Josep Ramon Mut, a l'alcalde, Joan Pons, a l'ajuntament de Vilalba Sasserra.

Foto: Diputació de Barcelona

L'estudi inclou les set instal·lacions municipals que actualment estan donant serveu a la població, i que es troben en diferents estats de conservació i manteniment. Gràcies a aquest estudi, l'Ajuntament disposa d'un document que li permetrà planificar les inversions en manteniment, allargar la vida útil dels edificis i les seves instal·lacions, donar un millor servei a l'usuari, garantir la seguretat de les instal·lacions, disposar d'uns equipaments més respectuosos amb el medi ambient i disminuir les despeses de manteniment.

El treball preveu que el cost de totes les actuacions de manteniment correctiu previstes a realitzar entre el 2016 i el 2020, en el conjunt  d'equipaments municipals, és de 46.470 euros. Així, l'estudi determini la priorització en el temps d'aquelles actuacions que cal fer, d'una banda, perquè l'edifici funcioni correctament, és a dir, actuacions de manteniment correctiu i de l'altra, per mantenir-lo en bon estat de conservació, donant indicacions sobre el manteniment preventiu i els contractes externs.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.