24/03/2023 11:50 h. - EDGAR MATA ROCA

Núria Marín fa una visita institucional a Sant Adrià de Besòs i Badalona

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, farà dilluns 27 de març una visita institucional a Sant Adrià de Besòs i a Badalona.

A Sant Adrià de Besòs Marín atendrà als mitjans de comunicació al Casal Dalt de la Vila a les 11:10h acompanyada de l’alcaldessa de la ciutat, Filo Cañete, després de visitar l’edifici la Masia Can Rigalt i el Casal Dalt de la Vila. La convocatòria pels mitjans gràfics interessats en cobrir la visita és a les 10:30h a la mateixa ubicació.

D’altra banda, a Badalona la presidenta atendrà als mitjans de comunicació a les 12h acompanyada de l’alcalde de la ciutat, Rubén Guijarro, al poliesportiu de Llefià. Pels mitjans gràfics, la convocatòria és a les 11:30h a la mateixa instal·lació esportiva.

Es prega confirmació d’assistència a premsa@diba.cat, indicant nom i cognoms i mitjà de comunicació.

Convocatòria als mitjans a Sant Adrià de Besòs

Dia: Dilluns 27 de març

Hora: 11:10h (10:30h pels mitjans gràfics)

Lloc: Casal Dalt de la Vila (Plaça de l’Església, 13. Sant Adrià de Besòs)

Convocatòria als mitjans a Badalona

Dia: Dilluns 27 de març

Hora: 12h (11:30h pels mitjans gràfics)

Lloc: Poliesportiu de Llefià (Avinguda del Doctor Bassols, s/n. Badalona)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.