08/02/2022 12:29 h. - Beatriu Sanchís

Nova trobada del cicle "De paraula" de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona

Aquest dimecres, 9 de febrer, a les 19 hores, arriba una nova trobada del cicle de diàlegs "De paraula" que organitza la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona per mitjà del seu perfil a Instagram (@bibliotequesXBM). L'escriptora Maite Salord conversarà amb la periodista Valèria Gaillard, sobre el llibre El país de l'altra riba.

“De paraula” és un cicle de trobades virtuals amb autors que organitza la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació.

Des de la Xarxa de Biblioteques Municipals es proposen un seguit de propostes virtuals com ara: clubs de lectura, narracions i altres activitats perquè es pugui fer ús i gaudir d’aquests serveis de manera telemàtica sense oblidar totes les activitats presencials que ofereixen les biblioteques.

La Xarxa de Biblioteques Municipals està formada per de 228 biblioteques i 10 bibliobusos, que treballen conjuntament amb uns mateixos estàndards de qualitat de servei, tot garantint l'equilibri territorial en l'accés al servei de lectura pública. La XBM disposa d’un fons de més de 10 milions de documents i de 2,7 milions d’usuaris amb carnet.

Dia:       9 de febrer.

Hora:     19 h

Canal:    perfil d’Instagram @bibliotequesXBM

Més informació:

Perfil de la Xarxa de Biblioteques Municipals a Instagram

Aquesta acció de la Diputació de Barcelona respon a l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 4 “Educació de qualitat” número 8 "Treball digne i creixement econòmic" i el número 11 "Ciutats i comunitats sostenibles". Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.

Cicle "De Paraula" a la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona. Imatge: XBM.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.