25/05/2022 12:43 h. - Servei de Premsa

Núria Marín visita aquest divendres Subirats

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, visitarà aquest divendres el municipi de Subirats. En aquesta visita la presidenta estarà acompanyada pel seu alcalde i diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, i el diputat de Recursos Humans, Hisenda i Serveis Interns, Carles Ruiz.

El programa de la visita s’iniciarà a les 17.00 h a la travessera de Sant Pau d’Ordal que es correspon amb l’antiga carretera BV-2428, on serà rebuda per l’alcalde, Pere Pons, realitzant una passejada fins a l’ajuntament. Aquí signarà en el Llibre d’honor i mantindrà una reunió sobre l’Espai Esperanto, un projecte que impulsa el consistori.

A continuació, Núria Marín es traslladarà fins al nucli de Lavern on visitarà les obres realitzades a la plaça del Cafè per després seguir fins a l’Oficina de Turisme i conèixer el projecte Enobicing Penedès, que té com objecte impulsar el transport sostenible i la dinamització econòmica del municipi. La visita acabarà sobre les 18.20 h.

Visita a Subirats

Dia: Divendres, 27 de maig 2022

Hora: 17.00 h.

Lloc d’arribada: Travessera de Sant Pau d’Ordal (antiga BV-2428) Subirats

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.