16/09/2024 12:18 h. - Andrea Cosialls

Montesquiu inaugura dimecres la nova passarel·la de vianants sobre el riu Ter

El diputat d’Infraestructures i Territori, Sergi Vallès, l’alcalde de Montesquiu, Carles Colomo, i regidors i regidores de l'equip de govern, inauguraran dimecres, a les cinc de la tarda, la nova passarel·la de vianants sobre el riu Ter.

Aquesta nova passarel·la té l’objectiu de restablir la comunicació del casc urbà del municipi amb el territori del marge esquerre, després que al 2018, la passarel·la de vianants que creuava el riu Ter va ser arrossegada per la crescuda del riu, deixant únicament parcialment un tram del tauler i algunes de les piles que el sustentaven.

CONVOCATÒRIA ALS MITJANS

Dia: Dimecres 18 de setembre

Hora: 17h

Lloc: Nova passarel·la de vianants sobre el riu Ter, que connecta el poble amb els horts de l'altra riba del riu i amb el Parc Natural del Castell de Montesquiu.

Punt de trobada: https://maps.app.goo.gl/nLshVgRk2S8yEHJz8

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.