31/05/2016 15:18 h. - Ramon Viladomat

Modificació del Pla especial de protecció i catàleg de patrimoni del Papiol

La Diputació de Barcelona ha lliurat a l'Ajuntament del Papiol, la modificació puntual del Pla especial de protecció i catàleg de patrimoni arquitectònic i arqueològic del municipi. Aquesta modificació del Pla especial, elaborada amb el suport del Servei d'Habitatge, Urbanisme i Activitats, comporta una modificació puntual d'un dels polígons per millorar el seu encaix en l'entorn urbà.

Foto: Diputació de Barcelona

El  Pla especial de protecció i catàleg de patrimoni arquitectònic i arqueològic, aprovat definitivament al maig del 2008, definia sis polígons d'actuació. L'àmbit de la modificació puntual és el polígon d'actuació número 6, que planteja l'ajust de l'ordenació de l'edificació del polígon per permetre un millor encaix en l'entorn on s'insereix.

La modificació del Pla, aprovada pel Ple municipal del 23 de maig, s'ha realitzat en coherència a les característiques urbanístiques que l'envolten, i amb una millor concreció de l'espai públic per facilitar-hi la conformació d'una plaça.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.