24/05/2016 15:30 h. - Enric Monné Camps

Millores al pavelló poliesportiu de Montmeló, amb el Pla inicial de manteniment

El diputat d'Esports, Josep Salom, ha lliurat avui a l'alcalde de Montmeló, Antoni Jesús Guil, el "Pla inicial de manteniment del pavelló poliesportiu municipal". Aquest treball, que conté una descripció de l'equipament, la normativa d'aplicació i el manteniment preventiu,  permetrà dur-hi a terme sis accions correctores.

Foto: Esports / Diputació de Barcelona

Concretament, al pavelló poliesportiu de Montmeló es repararà el pany de seguretat de la porta d'emergència, s'instal·larà il·luminació de seguretat a les escales, es canviarà l'acumulador d'aigua calenta sanitària, es repararà la porta d'emergència exterior, se substituirà un vidre de la porta exterior i es repararan els graons trencats de les escales exteriors.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.