25/05/2016 14:59 h. - Enric Monné Camps

Més de 1.000 joves han participat en Programes de Formació i Inserció, amb el suport de la Diputació de Barcelona

Més d'un miler de joves han participat durant el curs 2015-2016 als Programes de Formació i Inserció (PFI), que es desenvolupen amb el suport de la Diputació. Més d'una trentena d'ajuntaments s'han implicat en aquests programes, que ofereixen a joves sense graduat d'ESO una via de segona oportunitat per prosseguir estudis de formació professional.

Els PFI contribueixen a evitar l'abandonament escolar prematur i faciliten l'aprenentatge per accedir a una ocupació qualificada i duradora.

Aquest curs hi han participat 22 ens locals en la modalitat de Pla de Transició al Treball, amb 53 especialitats, i 11 ens locals en la modalitat de Pla d'Iniciació Professional, amb 16 especialitats, de les quals 3 han estat de necessitats educatives especials. El proper mes de juny els ajuntaments participants celebraran els actes de cloenda d'aquests Programes.

El vídeo que es pot veure en aquest enllaç mostra l'organització i funcionament d'aquests programes, a partir de l'exemple de Barberà del Vallès.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.