Salut - 26/05/2016 12:50 h. - Glòria Santamaria

Laura Martínez, al lliurament de Premis de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears

La diputada de Salut Pública i Consum, Laura Martínez, va participar dimarts a l'acte de cloenda i lliurament de Premis de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears, juntament amb el secretari de Salut Pública, Joan Guix, la comissionada de Salut de l'Ajuntament de Barcelona, Gemma Tarafa, la presidenta de la Comissió de Salut al Parlament de Catalunya, Alba Vergés, i el president de l'Acadèmia, Àlvar Net.

L'Acadèmia és una institució, fundada l'any 1872, que aglutina a més de 80 societats científiques, i integra més de 27.000 professionals. Promou la confluència dels professionals de la salut de Catalunya i Balears i dóna suport a les societats fomentant la formació continuada entre els professionals de les ciències de la salut.

La Diputació de Barcelona treballa per donar suport als ajuntaments, i té entre els seus reptes donar visibilitat a l'acció política local en matèria de salut pública, fomentar l'acció intersectorial per incorporar la salut a totes les polítiques i millorar la capacitació dels professionals de l'administració local en aquest àmbit. Fa més de 10 anys que té un conveni de col·laboració amb l'Acadèmia, i particularment, amb una de les Societats que la integren, la Societat de Salut Pública.

Els premis i beques que es van lliurar en l'acte d'ahir, per un import superior als 600.000 euros segons va informar el president de l'Acadèmia, serveixen per fomentar la recerca i la millora del coneixement científic al nostre país, que ajudarà, sens dubte, a construir, definir i implementar polítiques basades en l'evidència.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.