24/03/2022 11:25 h. - Servei de Premsa

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, inaugura aquest dissabte la rehabilitació de l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, inaugurarà, aquest dissabte, 26 de març, la rehabilitació integral que s’ha dut a terme a l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar, que el 2015 va patir la caiguda de part de la teulada.

L’arribada de la presidenta de la Diputació a l’Ajuntament s’ha previst a les 12 h, on serà rebuda per l’alcaldessa de Castellbell i el Vilar, Montserrat Badia.

En el marc de l’acte, es farà un recorregut per l’equipament municipal per conèixer els detalls de la remodelació.

Les obres s’han fet en una gran part de l’edifici, sobretot s’ha dut a terme una rehabilitació global del cos central i la coberta, i s’han renovat: la instal·lació elèctrica, la calefacció, la climatització, la ventilació i els sistemes de protecció contra incendis.

Inauguració de la rehabilitació de l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar

Dia: dissabte 26 de març

Hora: 12.00h

Lloc: Ajuntament de Castellbell i el Vilar (c/ de Joaquim Borràs, 40).

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.