Habitatge, infraestructures i urbanisme - 09/06/2016 16:20 h. - Ramon Viladomat

La Diputació lliura el Catàleg de camins municipals a Aiguafreda

L'Ajuntament d'Aiguafreda ha rebut el Catàleg de camins municipals realitzat per la Diputació de Barcelona. El treball ha estat lliurat avui pel diputat d'Infraestructures Viàries i Mobilitat, Jordi Fàbrega, a l'alcalde d'Aiguafreda, Joan Vila.

Foto: Diputació de Barcelona

El catàleg de camins municipals és un document que analitza els trets fonamentals del conjunt de vies municipals existents en el terme municipal. En el municipi s'Aiguafreda s'han inventariat 15 camins que sumen un total de 29,233 km, escollits d'acord amb les indicacions dels tècnics encarregats de la redacció i representants de l'ajuntament.

A partir d'aquesta informació de base, formada per un seguit de paràmetres referents a la seva geometria, funcionalitat, estat de conservació, amplada i tipus de ferm, es va realitzar un treball de camp amb visites al conjunt de camins i recollida de dades descriptives pel seu posterior processament informàtic. L'inici i final de cada camí es va definir, sempre que es va poder, tenint en compte on era situada la via principal o nucli urbà més proper; així, el començament de cada camí s'ha situat a l'extrem més proper a aquests i el final del camí, a l'extrem més llunyà.

De cada camí s'ha confeccionat una fitxa resum amb les dades identificatives com ara el codi, nom, extrems i topònims, a més de dades generals com estat de conservació, longitud, amplada, tipologia i tipus de ferm. El treball inclou també una descripció de cada camí amb fotografies i un perfil longitudinal.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.