27/05/2016 14:54 h. - Susana Burgos

La Diputació de Barcelona dinamitza l'economia al Bizbarcelona

La sisena edició de Bizbarcelona by Barcelona Activa reunirà, l'1 i 2 de juny al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, 350 ponents que inspiraran, motivaran, presentaran les seves experiències i abordaran diferents temàtiques per millorar la competitivitat de projectes de negoci i d'empreses en funcionament. La Diputació de Barcelona a més de col·laborar amb l'organització, comptarà amb un estand amb informació sobre els diferents serveis que ofereix a empreses i emprenedors.

Amb més de 200 conferències, Bizbarcelona by Barcelona Activa vol esdevenir un fòrum de debat i coneixement sobre qüestions relacionades amb l'emprenedoria, el creixement de les pimes, i els negocis amb valor social.

Com a novetat, enguany l'esdevinement estrenarà l'espai BizEconomiaSocial, on es donaran a conèixer propostes transversals relacionades amb l'economia social i solidària, cooperativa, col·laborativa i altres. Aquesta nova àrea es sumarà a les ja existents Bizemprèn, destinada al foment de l'emprenedoria, i Bizpimes, amb una oferta específica per promoure el creixement de les petites i mitjanes empreses.
 Amb aquest format, l'organització de Bizbarcelona pretén connectar un major nombre de persones a través d'activitats de coneixement, networking, finançament i assessorament per convertir l'esdeveniment en una eficaç plataforma per a la dinamització econòmica i la generació d'ocupació.

El saló Bizbarcelona serà també el marc de la presentació de diferents estudis com l'Informe GEM Catalunya 2015, que compta amb el suport de la Diputació, i  que recull i analitza els principals indicadors de l'activitat emprenedora de l'últim any.

L'esdeveniment, organitzat per Fira de Barcelona, està promogut per la Diputació de Barcelona, l'Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, CaixaBank, PIMEC i la Cambra de Comerç de Barcelona. També col·laboren aportant continguts i promocionant l'esdeveniment un centenar d'entitats que formen part de la Bizcommunity.

Ahir, es fer la roda de premsa de presentació del Saló, que va comptar amb la participació del regidor d'Ocupació, Empresa, Comerç i Turisme l'Ajuntament de Barcelona i president del Saló,  Agustí Colom; el director del saló BizBarcelona, Fira de Barcelona, Aleix Planas;  el director del Programa Catalunya Emprèn, Generalitat de Catalunya, Pere Condom; el gerent de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, Diputació de Barcelona, Leandre Mayola; el director de la  Cambra de Comerç de Barcelona, Xavier Carbonell; el secretari general de PIMEC, Antoni Cañete i el director centre de Institucions de Barcelona de CaixaBank, Xavier Garcia Hornos.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.