24/05/2016 15:35 h. - Glòria Santamaria

La Diputació de Barcelona, amb la Setmana Sense Fum

Amb l'objectiu de sensibilitzar la població de la importància que té per a la salut el fet de no iniciar-se o abandonar l'hàbit tabàquic i poder gaudir d'un ambient lliure de fum, des d'avui 24 de maig i fins al dia 31, se celebra la Setmana Sense Fum, que enguany ja arriba a la XVII edició.

La Setmana Sense Fum és una iniciativa de la Sociedad Española de Medicina Familiar y Comunitaria (semFYC) i CAMFiC a Catalunya, que durant els últims anys ha organitzat el Programa Atenció Primària Sense Fum a Catalunya (AIFICC, CAMFiC i ASPCAT) i que compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Amb l'objectiu d'involucrar diversos àmbits en una iniciativa comuna i unificar un mateix missatge, aquest any s'han implicat en l'organització totes aquelles entitats que ja estaven involucrades en la campanya: la Xarxa d'Atenció Primària Sense Fum, la Xarxa Catalana d'Hospitals sense Fum, la Xarxa Catalana d'Universitats Saludables, el Consell de Col·legis de Farmacèutics, la Societat Catalana de Salut Laboral, la Federació de Municipis de Catalunya, l'Associació Catalana de Municipis i les Diputacions.

Els lemes per aquest any 2016 són:

-       L'entorn és de tots, gaudim-lo sense fum!

-       Passo de fumar, i tu?

-       Decideix-te a deixar de fumar, avui és el dia

Amb la intenció d'aconseguir la major difusió d'aquesta XVII Setmana Sense Fum s'han editat un seguit de materials que es poden descarregar a la pàgina web www.setmanasensefum.cat per tal de fer la màxima difusió a través de les xarxes socials.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.