01/06/2016 16:02 h. - Susana Burgos

La Diputació, amb les empreses i els emprenedors locals

El vicepresident segon de la Diputació de Barcelona, Marc Castells, el conseller d'Empresa i Coneixement de la Generalitat, Jordi Baiget, la consellera de Treball, Afers Socials i Famílies, Dolors Bassa, i l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, han participat, aquest migdia, en la inauguració de la sisena edició de Bizbarcelona, el saló per a pimes, emprenedors i autònoms que se celebra a Barcelona els dies 1 i 2 de juny al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona.

La Diputació de Barcelona està present amb un estand al Saló BIZBarcelona, amb l'objectiu d'ampliar l'abast territorial de la iniciativa i difondre l'activitat que realitzen els centres locals de serveis a les empreses de tota la demarcació.

Així, l'estand de la Diputació dedicat als Centres Locals de Serveis a les Empreses (CLSE) i d'allotjament empresarial d'iniciativa local de la demarcació és un espai per difondre entre les persones emprenedores i les empreses les activitats dels CLSE de la demarcació i per donar a conèixer i comercialitzar entre els assistents l'oferta de vivers, centres i hotels d'empreses i espais de Coworking d'iniciativa.

Bizbarcelona està orientat a fomentar l'emprenedoria i contribuir a la consolidació i creixement de les petites i mitjanes empreses abordant aspectes com les vendes i internacionalització, el finançament i la gestió, la innovació o el màrqueting. La principal novetat que inclou el saló d'enguany és que acollirà, en paral·lel, la primera edició de Bizfranquicies, nova iniciativa impulsada per Fira  de Barcelona, l'Associació Espanyola de Franquiciadors (AEF) i l'Associació Catalana de Franquiciadors (ACF) per apropar la situació actual de la franquícia als emprenedors i inversors que visiten el BizBarcelona.

L'esdeveniment, organitzat per Fira de Barcelona, està promogut per la Diputació de Barcelona, l'Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, CaixaBank, PIMEC i la Cambra de Comerç de Barcelona. També col·laboren aportant continguts i promocionant l'esdeveniment un centenar d'entitats que formen part de la Bizcommunity.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.