10/03/2022 14:27 h. - MARIA GLORIA SANTAMARIA CASALS

La Diputació de Barcelona reunirà dimarts els alcaldes de la província al Paranimf de l’Escola Industrial

La presidenta de la Diputació de Bardcelona, Núria Marín, encapçalarà el proper dimarts, 15 de març, la jornada ‘Ajuntaments i Diputació. L'aliança guanyadora’, que tindrà lloc al Paranimf de l’Escola Industrial de la capital catalana a partir de les 11h del matí.

Durant la jornada, Marín, acompanyada dels membres del govern de la corporació, farà balanç dels tres primers anys de mandat i reflexionarà sobre els reptes que marcaran l’acció dels governs locals els pròxims mesos.

Els professionals dels mitjans de comunicació interessats a cobrir presencialment l’acte han d’acreditar-se, abans del dilluns 14 de març a les 15h, al correu electrònic premsa@diba.cat indicant nom, cognoms, número de DNI, mitjà de comunicació, càrrec que desenvolupen, correu electrònic i telèfon de contacte.

CONVOCATÒRIA ALS MITJANS
Dia:
Dimarts 15 de març
Hora: 11h
Lloc: Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona (C/ Comte d’Urgell, 187 – accés pel lateral dret)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.