29/11/2022 15:22 h. - EDGAR MATA ROCA

La Diputació de Barcelona lliura un estudi d’intel·ligència turística a Santa Susanna

El diputat d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial, Marc Verdaguer, ha lliurat a l’alcalde de Santa Susanna, Joan Campolier, l’estudi d’intel·ligència turística, que conté recomanacions per reactivar l’activitat de les empreses turístiques del municipi i alinear els agents públics i privats.

El projecte, que utilitza intel·ligència turística basada en tecnologia big data, inclou un diagnòstic de Santa Susanna en aspectes de digitalització de les empreses, comercialització i competitivitat, fet que ha permès dur a terme un conjunt de recomanacions per millorar la competitivitat, la governança, la sostenibilitat i la digitalització del municipi com a destí turístic. La informació de l’estudi es basa en cinc pilars principals: l’oferta i demanda hotelera, l’anàlisi de la digitalització del sector empresarial, la distribució de turoperadors, les tendències del client i la satisfacció del destí.

La Diputació de Barcelona dona assistència als ajuntaments per a la millora de la gestió urbana amb el recurs tècnic de desenvolupament d'estratègies de ciutat intel·ligent. També s’ofereixen dues línies de suport addicional: d’una banda, el recurs material de plataforma tecnològica per a la gestió urbana i, de l’altra, el recurs econòmic per a l'adquisició de dispositius integrables a la plataforma tecnològica per a la gestió urbana .

El diputat Marc Verdaguer i l’alcalde de Santa Susanna, Joan Campolier, amb l’estudi d’intel·ligència turística

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.