Salut - 27/05/2016 14:35 h. - Glòria Santamaria

L'exposició "Controles?", sobre riscos de les drogues, a Calldetenes

Ahir es va inaugurar a l'Ajuntament de Calldetenes la nova versió de l'exposició itinerant de la Diputació de Barcelona, "Controles?", sobre els riscos de les drogues i com prevenir-ne el consum. La mostra es pot visitar al vestíbul de la casa de la vila fins al 7 de juny.

Aquesta exposició, que la Diputació posa a disposició dels municipis de la demarcació de Barcelona, proporciona informació actualitzada sobre les drogues per treballar els factors de protecció i prevenir-ne el consum. Conté missatges adreçats, per una banda, a adolescents i joves per promoure actituds responsables i treballar les habilitats per la vida i, d'altra banda, a pares i mares per reflexionar sobre l'estil educatiu per prevenir el consum de drogues dels fills i les filles. També contempla eines per millorar la feina preventiva que fan els professionals que estan en contacte amb els joves.

A Calldetenes estan previstes diverses visites guiades i tallers a l'aula amb uns 250 adolescents i joves del municipi i d'altres de la comarca que estudien a l'Institut Les Margues.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.