21/03/2022 10:32 h. - Ramon Viladomat

Dimarts, 22 de març, a les 16.00 h

Inauguració de la rotonda de la travessera urbana de la BV-1221 a Navarcles

Aquest dimarts, 22 de març, a les 16.00 hores, tindrà lloc la inauguració de la rotonda que la Diputació de Barcelona ha construït a la travessera urbana de la BV-1221 a Navarcles, coneguda com a carretera de Manresa, a l’altura de la plaça del Doctor Fleming i la confluència amb el passeig d’Àngel Vivó i el carrer Doctor Artigalàs. L’acta anirà a càrrec del diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, i l’alcalde de Navarcles, Josep Maria Feliu.

L’actuació realitzada, que ha comptat amb un pressupost de licitació de 676.010,65 euros,  el 54% aportats per la Diputació i el 46% restant per part de l’Ajuntament d’acord amb el conveni signat entre ambdues administracions, ha consistit en la construcció d’una rotonda de diàmetre exterior 26 metres, amb gorgera de 2,5 metres i cinc accessos que actua com a porta d’entrada al nucli de la població.

Per tal d’adaptar la rotonda a la complexa orografia de l’àmbit, ha estat necessari urbanitzar una part important del passeig Àngel Vivó amb uns talussos al costat est que no han impedit que es generin important pendents a la calçada anular.

Altres actuacions complementàries han estat la construcció de voreres amb més amplada, zones d’estada i implantació de passos de vianants, l’ordenació de l’espai de la parada de bus, la renovació de la xarxa de drenatge de la carretera i sanejament dels carrers, la plantació d’arbrat viari i en zones d’estada amb reg, així com la substitució d’alguns elements de la xarxa d’aigua potable i de regants i l’enderroc de l’antiga estació transformadora i soterrament de línies elèctriques i telefòniques.

Dia: Dimarts, 22 de març 2022

Hora: 16.00 h

Lloc: Rotonda BV-1221 – Plaça Doctor Fleming, Navarcles

Rotonda urbana a la BV-1221 carretera de Manresa, a Navarcles Imatge: Diputació de Barcelona

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.