26/05/2016 13:00 h. - Enric Monné Camps

Equipaments esportius més segurs, amb els Plans d'autoprotecció de la Diputació

El diputat d'Esports, Josep Salom, ha lliurat plans d'autoprotecció per als equipaments esportius de Sant Salvador de Guardiola, Santa Coloma de Gramenet i Viladecans.

L'alcalde de Sant Salvador de Guardiola, Albert Miralda, va recollir el Pla d'autoprotecció del poliesportiu municipal; el regidor d'Esports de Santa Coloma de Gramenet, Daniel Salgado, va rebre els plans d'autoprotecció dels poliesportius Nou i La Bastida; i el regidor d'Esports de Viladecans, Ricard Calle, va endur-se el Pla d'autoprotecció del Complex esportiu Torre-Roja.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.