13/10/2017 09:18 h. - Edgar Mata

Enquesta als secretaris, interventors i secretaris interventors sobre el Catàleg de serveis

La Diputació de Barcelona ja ha publicat l’informe anual de l’enquesta que es fa als secretaris, interventors i secretaris interventors de la demarcació sobre el Catàleg de serveis, i que permet obtenir informació sobre les expectatives i necessitats dels locals. La mitjana de valoració de l’assistència oferta per la corporació ha estat d’un 8,5. 

Alguns dels aspectes posats de relleu pels governs locals són la claredat de la normativa, la facilitat d’accés al Portal de tramitació o la percepció de força o molta millora del Catàleg des de la seva definició com a Carta de serveis. Aquesta enquesta s’emmarca en el sistema de qualitat i de millora continua, implantat amb la certificació del Catàleg de serveis d’acord a la UNE 93200.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.