26/05/2016 13:14 h. - Edgar Mata

El Congrés de gestió avançada a les administracions públiques reconeix el Portal d'Informació Econòmica i de Serveis

El Portal d'Informació Econòmica i de Serveis de la Diputació ha estat un dels cinc finalistes del VI Congrés de gestió avançada a les administracions públiques, organitzat per Q-epea o celebrat a Donostia/San Sebastian.

Aquest portal és una aplicació via web a disposició del personal tècnic i polític de la demarcació i que permet, d'una manera àgil, flexible i innovadora, consultar i analitzar l'evolució història de dades i indicadors.

També ofereix la possibilitat d'obtenir una visió detallada i comparada de les finances públiques municipals, accedir a un quadre de comandament del servei a analitzar i obtenir un anàlisi de punts fors i oportunitats de millora. A més, també permet comparar indicadors dels serveis locals amb altres municipis i amb altres serveis del propi municipi.

El Portal d'Informació Econòmica i de Serveis de la Diputació va entrar en funcionament a finals del 2014 i actualment té 1.899 usuaris registrats que poden consultar més de 4,5 milions de dades procedents del Sistema d'Informació Econòmica Municipal (SIEM) i dels Cercles de Comparació Intermunicipal.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.