27/09/2024 13:03 h. - EDGAR MATA ROCA

Dissabte s’inauguren les obres de reforma del carrer Gran de Calldetenes

El diputat d’Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona, Sergi Vallès, inaugurarà demà dissabte, a les 12h, les obres de reforma del carrer Gran de Calldetenes. L’acte començarà a l’Ajuntament de Calldetenes, on Vallès signarà el llibre d’honor, i continuarà amb la inauguració amb la benvinguda de l’alcalde de Calldetenes, Miquel Riera, i la intervenció del diputat i també de l’alcalde de Vic, Albert Castells.

L’objectiu d’aquesta actuació ha estat transformar el tram de la travessera N-141d, entre la cruïlla amb el carrer del Bon Aire de Vic i la cruïlla amb l’av. Pau Casals de Calldetenes, per adaptar-la a les noves condicions de trànsit generades en els darrers anys, i promoure una mobilitat més sostenible i segura, tant pels vehicles com pels vianants, millorar les condicions d’accessibilitat i la qualitat urbana d’aquest eix vertebrador.

CONVOCATÒRIA ALS MITJANS

Dia: Dissabte 28 de setembre

Lloc: Ajuntament de Calldetenes (Plaça Onze de Setembre, s/n)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.