31/05/2022 12:58 h. - Ramon Viladomat

Presentació, dijous, 2 de juny, a Masia Mariona, Oficina del parc natural

Desplegament del nou decret de protecció del Parc Natural del Montseny i incorporació de nous òrgans de govern en la seva gestió

Aquest dijous, 2 de juny, a les 11.00 hores, tindrà lloc a l’Oficina del Parc Natural Reserva de la Biosfera del Montseny, a Masia Mariona (Mosqueroles), la presentació del desplegament del Decret de protecció del Montseny així com dels nous òrgans de govern que s’incorporen a la seva gestió i direcció.

La presentació anirà a càrrec del diputat d’Espais Naturals i Prevenció d’Incendis Forestals, Valentí Junyent, juntament amb la cap del Servei de Gestió de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona, Joana Barber, i del nou director del Parc Natural del Montseny, Xavier Navalón.

El decret de protecció del Parc Natural del Montseny, aprovat per la Generalitat de Catalunya el 8 de juny de 2021, amplia l’àmbit territorial del PEIN (Pla d’interès natural de Catalunya) amb un total de 30.912 ha de 18 municipis del seu àmbit.

El decret també defineix els òrgans de gestió del Parc: una Junta Rectora integrada per les administracions públiques a més de representants d’associacions empresarials i associacions veïnals, culturals i ambientals del territori. També disposarà d’un Comitè Científic i d’un Comitè Consultiu.

Transport des de Barcelona fins a Masia Mariona

Per als periodistes de Barcelona que vulguin assistir a la presentació, facilitem transport fins a Masia Mariona, amb sortida de Can Serra (Rbla. Catalunya, 126) a les 9.30 h. i tornada a Barcelona sobre les 13.00 h.

Els professionals dels mitjans de comunicació que estiguin interessats en utilitzar el transport des de Barcelona així com els que cobreixin presencialment la roda de premsa s’han d’acreditar a premsa@diba.cat, indicant nom i cognoms, mitjà, telèfon i correu de contacte, abans de les 15.00 h de dimecres, 1 de juny.

Desplegament del nou Decret de protecció del Parc Natural del Montseny

Dia: Dijous, 2 de juny 2022

Hora: 11.00 h

Lloc: Masia Mariona – Oficina del PN del Montseny Ctra BV-5119 Km 2,2 Mosqueroles

Localització: https://goo.gl/maps/pZRGE2WbchJx2J6p8

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.