30/05/2024 12:42 h. - Dulce Valero

Acte de cloenda a Malgrat de Mar del projecte 50/50 d’estalvi energètic als centres educatius

El Diputat d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona, Marc Serra, visita aquest dilluns, 3 de juny, Malgrat de Mar, per participar, juntament amb l’alcaldessa del municipi, Sònia Viñolas, en l’acte de tancament del projecte 50/50 d’estalvi energètic als centres educatius.

L’alumnat dels tres equipaments que han participat al projecte (les escoles Marià Cubí i Mare de Déu de Montserrat i l’IES Ramon Turró) es trobaran a les 10 hores al Parc Francesc Macià, on presentaran la seva experiència i els resultats aconseguits al llarg d’aquest curs, a través d’aquesta iniciativa impulsada per la Diputació de Barcelona per incentivar l'estalvi energètic a escoles i instituts a partir de l'aplicació de bones pràctiques en l'ús i gestió de l'energia.

Atenció als mitjans

Dia: Dilluns 3 de juny de 2024

Hora: 10.45 hores

Lloc: Parc de Francesc Macià (Malgrat de Mar)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.