27/05/2016 14:45 h. - Enric Monné Camps

67 alumnes de 4t d'ESO finalitzen a Manresa el programa Laboràlia

67 dels 75 alumnes que han iniciat aquest curs el programa Laboràlia, impulsat per l'Ajuntament de Manresa amb el suport d'Educació de la Diputació de Barcelona, l'han completat. Ahir va tenir lloc la cloenda d'aquesta iniciativa que pretén que els alumnes de 4t d'ESO obtinguin el graduat a través d'una adaptació curricular autoritzada pel Departament d'Ensenyament, que inclou el coneixement de diferents oficis.

Foto: Ajuntament de Manresa

En aquest projecte consolidat de transició escola treball dels centres de secundària de la capital del Bages, cada alumne ha realitzat 192 hores lectives (sis hores setmanals) distribuïdes en vuit tallers. Durant aquestes classes s'ha compaginat la formació teòrica i pràctica aplicada en els diferents oficis i els alumnes han pogut adquirir coneixements matemàtics, de comunicació i manuals de forma pràctica.

El programa s'ha estructurat en dos blocs, orientació i salut laboral, i tastets d'oficis Aquest curs, s'ha ofert com a novetat un tastet d'animació sociocultural, en què s'ha realitzat una activitat d'animació als alumnes de les llars d'infants municipals.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.