Suport a la internacionalització de les empreses: Cicle de formacions per accedir a fons europeus - REACTIVEM Sant Boi

04/10/2021 12:00 - 13:00

Virtual

Sessions online formatives i informatives sobre oportunitats de finançament europees dirigides als sectors econòmic, cultural i associatiu, que organitza l’Ajuntament de Sant Boi amb el suport de la Diputació de Barcelona. Les persones interessades poden inscriure's de forma gratuïta fins dos dies abans de la sessió.

Inscripcions

Dia 4 d'octubre de 12h a 13h: Suport a la internacionalització de les empreses dels sectors automobilístic, químic, logístic i manufacturer ubicades als polígons industrials de la ciutat. Ponència a càrrec de Frederic Subirats i Vila, mànager d’Assessorament i Estratègia Internacional d'ACCIÓ, i de l’Ajuntament de Sant Boi.