Setmana Europea de les Regions i les Ciutats: Seminari sobre resiliència de l'aigua

09/10/2024 14:30 - 15:30

En línia

El proper dimecres, 9 d'octubre, a les 14:30, la Diputació de Barcelona ofereix el seminari "La resiliència de l'aigua a la Mediterrània" en el marc de la Setmana Europea de les Regions i les Ciutats organitzada per les institucions europees. El seminari l'organitza la corporació juntament amb la Provincia Lucca (Itàlia), el Departement Aude (França), Lazio North Viterbo (Itàlia) i la  iniciativa H20EU - Water Europe.

Es compartiran experiències a l'hora d'abordar els reptes de l'aigua, posant èmfasi en la necessitat d'una governança multinivell, estratègies alineades i integració de polítiques per salvaguardar aquest recurs fonamental per a les persones, l'economia i la salut. Menció especial és el paper dels cossos intermedis en la protecció dels recursos hídrics i la implicació de tots els agents implicats i el foment de les capacitats adaptatives.

La Setmana Europea de les Regions i les Ciutats (EWRC) és l’esdeveniment anual més rellevant que s’organitza a la capital d’Europa dedicat a la política de cohesió, i que s’ha convertit amb els anys amb una plataforma de comunicació i de treball en xarxa única.

Programa i seguiment en línia