Dia internacional per la Pau

21/09/2022

La xarxa d’Alcaldes i Alcaldesses per la Pau convida els municipis i organitzacions pacifistes catalanes a participar en una iniciativa de comunicació que tindrà lloc del proper 21 de setembre, Dia Internacional per la Pau fins al 26 de setembre, Dia Internacional per l’Eliminació de les Armes Nuclears.

La campanya vol posar en valor el paper dels municipis i de la perspectiva local en la construcció de pau; des del territori fins al món. En coherència amb aquesta visió, el missatge clau de la campanya serà « La pau al món comença aquí: A les ciutats i els pobles ».

Mitjançant aquesta iniciativa, rellançarem la narrativa en favor de la «Cultura de Pau» local que els membres d’Alcaldes i Alcaldesses per la Pau promouen a diferents nivells, de Catalunya al món.

La xarxa d’Alcaldes i Alcaldesses per la Pau impulsa aquesta iniciativa amb l’ajuntament de Gavà i la Direcció de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona.