09/05/2018 13:51 h.
Mataró presenta per primer cop la seva oferta turística a Alemanya amb l'objectiu de captar nous públics
La ciutat intensifica la seva presència a fires i esdeveniments turístics durant els mesos de maig i juny.
Mataró es promociona per primera vegada a Alemanya a través de la participació en un workshop amb diversos agents professionals independents que té lloc a Colònia. La ciutat participa en aquesta acció juntament amb d’altres destinacions turístiques de la demarcació de Barcelona i sota la Gerència de Serveis de Turisme. Al workshop hi prenen part una trentena d’agències de viatge i tour operadors de Colònia, Düsseldorf i municipis propers.
És la primera vegada que Mataró participa en una acció directa al mercat alemany. Prèviament, s’havien fet altres accions indirectes com la difusió de material promocional de la ciutat a la fira ITB de Berlín sota el paraigües de la Diputació de Barcelona, o la rebuda de bloggers especialitzats en turisme i viatges.
La teva privacitat és la nostra prioritat
Per protegir la teva intimitat, abans de continuar volem assegurar-nos que saps que, tant nosaltres com els nostres col·laboradors, utilitzem algunes “cookies” a la web per a facilitar-te l’ús:
- Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
- Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.
Guardem l’acceptació de cookies durant 30 dies per a millorar l’experiència de navegació. Recorda que pots eliminar les cookies del teu navegador. - De tercers per mostrar-te informació de les nostres xarxes socials, com Facebook, X, YouTube, etc. A l’accedir a aquests llocs web podràs decidir si acceptes o no les seves polítiques de privacitat i de cookies.