01/02/2024 12:00 h.

L'Ajuntament de Llavaneres i el Club Nàutic ‘El Balís’ són guardonats a la Festa de la Vela Catalana

L’Ajuntament ha rebut el reconeixement Vela Social 2023, mentre que el CN ‘El Balís’ ha estat guardonat amb el Vela Platí en una gala co presidida pel president de l’Àrea d’Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona

L’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres ha rebut el guardó Vela Social 2023 per promocionar l'esport de la vela a través del programa ‘Esport Blau’, que busca promocionar aquest esport entre els escolars de la vila.

D’altra banda, el Club Nàutic ‘El Balís’ va rebre el guardó Vela Platí, que suposa tota una fita en l’àmbit de l’esport català, ja que es tracta del màxim reconeixement atorgat als clubs nàutics d’arreu de Catalunya.

Ambdós reconeixements es van atorgar a la Festa de la Vela Catalana 20222/2023, celebrada ahir al vespre a l’America’s Cup Experience de Barcelona, el centre de divulgació oficial d'aquesta competició esportiva. Una gala que va comptar amb la presència del regidor d’Esports de Llavaneres, Carles Canals; del president de la Federació catalana de Vela, Xavier Torres; i que va estar co presidida, entre d’altres, pel també regidor d’Esports de Barcelona i el president de l’Àrea d’Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona, David Escudé.

Que la Festa de la Vela 2022/2023 se celebrés a l’espai America’s Cup Experience de Barcelona no va ser casualitat: enguany se celebra la 37a edició de la Copa Amèrica de Vela a Barcelona.

A més, la vetllada també va reconèixer els èxits esportius i socials aconseguits durant els anys 2022 i 2023 per part dels esportistes. Entre aquests hi destaca Florian Trittel (CN ‘El Balís’), que ha estat nominat a millor regatista del 2023.

La gala va aprofitar per donar les gràcies a les entitats, institucions i administracions que han treballat a favor d'aquest esport.

Barcelona Sant Andreu de Llavaneres Barcelonès Maresme