11/01/2024 11:20 h.

Dosrius renova l’enllumenat del camp municipal de futbol

La Diputació de Barcelona ha subvencionat gran part de la inversió

Dosrius, el municipi que es troba a la comarca del Maresme, ha substituït les lluminàries del seu camp de futbol municipal Can Batlle recentment.

Així doncs, l’equipament ha estat renovat degut a l’estat que presentava el que fins ara il·luminava la zona esportiva.

La Diputació de Barcelona ha donat suport a l’acció de renovació de la infraestructura atorgant a l’Ajuntament del municipi una subvenció de 25.000€. Aquesta xifra, la qual ha estat el gran gruix de la inversió de la corporació, s’ha sumat a la quantitat que ha aportat l’Ajuntament de Dosrius mitjançant recursos propis. D’aquesta manera, la xifra total de la inversió ha estat de 28.120€ entre la Diputació i l’ens local.

Aquesta acció de la Diputació es troba dins del programa sectorial d’emergència climàtica, que, a la seva vegada és una actuació inclosa dins del programa Renovables 2030.