29/04/2016 11:26 h.

Presentació del I Pla d’Igualtat de Gènere 2016-2019 de l’Ajuntament de Navàs

El dijous 28 d'abril, la Sala d'actes de la Biblioteca Josep Mas Carrera de Navàs va acollir l'acte de presentació del I Pla d'Igualtat de Gènere 2016-2019 de l'Ajuntament de Navàs. La inauguració va anar a càrrec de l'Alcalde, Jaume Casals, que va estar acompanyat pel Regidor de Drets Socials, Agustí Serra i per l'Assessora Tècnica d'Igualat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona, Sílvia Casola. A continuació, hi va haver la presentació tècnica del Pla a càrrec de la consultora Clara Dachs.

L'Ajuntament de Navàs va sol·licitar aquest pla mitjançant el Catàleg de Serveis a l'any 2015, i en la seva realització l'Oficina de polítiques d'Igualtat i Drets Civils ha fet un suport integral en les diverses fases del projecte.

Per tal d'obrir el pla a la ciutadania es va realitzar un procés participatiu obert a entitats del territori, ciutadania i de trobades amb personal tècnic i representants polítics/ques de l'ajuntament amb l'objectiu de fer-lo realista i s'adeqüi a les necessitats del municipi.

El document inclou una diagnosi de situació en la què s'han detectat necessitats des de la perspectiva de gènere, de les quals parteixen els principals objectius a treballar i les accions a dur a terme els propers anys en relació a la promoció de les polítiques d'igualtat a Navàs.