21/12/2023 19:00 h.

Ja pots consultar el nou Catàleg de Serveis 2024

Us comuniquem que ja teniu disponible el nou Catàleg de serveis de la Diputació de Barcelona per al període 2024-2027, aprovat per Junta de Govern aquest 21 de desembre.

Enguany, des de l’Àrea de Feminismes i Igualtat posem a l’abast del món local un total de 10 recursos econòmics, tècnics i materials amb l’objectiu de generar territoris i entorns més igualitaris i segurs.

En concret oferim:

• Més de 3.000.000 d’euros pel finançament directe de projectes i actuacions vers la igualtat de gènere i la diversitat sexual, afectiva i de gènere o l’abordatge de les violències masclistes.
  • Suport tècnic per al disseny, actualització o avaluació de plans i protocols.
  • Tallers i activitats artístiques, així com la possibilitat de comptar amb Punts liles en espais d’oci o quotidians, per sensibilitzar i conscienciar entorn les relacions igualitàries.
  • A més, per als municipis inferiors a 10.000 habitants continuem amb l’assessorament tècnic especialitzat amb l’objectiu de facilitar estratègies, eines i recursos en l’àmbit de les polítiques d’Igualtat.

Com a NOVETATS destaquem que ampliem el servei d’acompanyament als equips municipals d’atenció a les violències masclistes amb més hores de suport professional i, d’altra banda, oferim un nou recurs adreçat a fomentar l’economia feminista a nivell local.

El període de sol·licituds estarà obert del 28 de de desembre de 2023 al 8 de febrer de 2024.

Podeu consultar tots els recursos i enviar les vostres sol·licituds a través d’aquí.

Us avancem que durant el mes de gener tindran lloc les sessions informatives en format virtual adreçades a personal tècnic dels ens locals. En breu rebreu la informació per correu electrònic.