Parlem de... Participació Ciutadana

25/06/2024

Presentem la publicació Qualitat Democràtica i Participació Ciutadana. Guia d’eines per a l’avaluació d’experiències participatives, que sorgeix arrel d’un grup de treball amb ens locals realitzat durant el 2022-2023.

L’acte tindrà lloc dijous 4 de juliol de 10 h a 12 h al vestíbul de l’edifici de Can Serra, i des de les 9.30 h s’oferirà un cafè de benvinguda per a les persones assistents.

La presentació correrà a càrrec del Diputat delegat de participació, Marc Serra Solé, qui també dinamitzarà la taula de debat Qualitat democràtica i participació ciutadana. Aquesta taula comptarà amb la Hungria Panadero, directora de la Ferrer i Guàrdia, Joaquim Brugué, catedràtic de Ciència Política de l’UdG, i Carla Cordoncillo, analista d’Ivàlua.

La presentació de la guia serà a càrrec de les autores, Patricia Martínez i Delicia Aguado, i tot seguit Carola Castellà, cap de l’Oficina Tècnica de Participació per Governs Locals, parlarà amb ens locals participants del grup de treball fruit del qual s’elabora la guia. En concret, hi participaran la Raquel Begines, de l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, la Jordina Gual, de l’Ajuntament del Masnou, i l’Élida Roca, de l’Ajuntament del Prat de Llobregat.

Si no podeu assistir-hi, l’acte es retransmetrà en streaming al youtube de la Llibreria de la Diputació de Barcelona.