La Diputació de Barcelona ofereix als ens locals un mapa digital de la ciutadania activa del municipi

21/06/2024

El recurs Mapa digital de la ciutadania activa i diagnosi d'una xarxa ciutadana es podrà sol·licitar a través del Catàleg de Serveis de l’1 de juliol al 31 d’octubre de 2024.

El proper 26 de juny es presentarà en una sessió telemàtica a la qual hi estan convidats tots els ens locals el nou recurs de l’Oficina Tècnica de Participació per als Governs Locals al Catàleg de Serveis: Mapa digital de la ciutadania activa i diagnosi d'una xarxa ciutadana.

El recurs, destinat a municipis de més de 10.000 habitants, ofereix la geolocalització en un mapa digital de totes les entitats i col·lectius que formen la ciutadania activa del municipi, l’enfortiment de l’estat d’una xarxa ciutadana i la concreció d’un pla de treball per abordar-la.

Podeu accedir a la sessió a través del següent enllaç.