Llistador de notícies

•
  • El Projecte de cooperació“Reforç de la democràcia participativa al Marroc”, ha estat guanyador del premi PlatformAwards

11/06/2020 15:34 h.

Els PlatformAwards és una iniciativa de la coalició europea Platforma que vol reconèixer l’excel·lència en l’àmbit de la cooperació descentralitzada dels governs locals i regionals. En aquesta edició del guardó s’ha valorat especialment la contribució dels projectes a la territorialització dels Objectius de Desenvolupament Sostenible i de l’Agenda 2030. Enguany s’han presentat al premi 26 candidatures i, en la ceremonia que va tenir lloc ahir a la tarda, es van lliurar 3 premis i una menció especial. El projecte de la Diputació va rebre el primer premi.

La nostra candidatura posava especialment èmfasi al seminari de tancament del projecte “El rol de la cooperació descentralitzada en la consecució dels objectius de l’Agenda 2030”, que vam celebrar a Marràqueix els dies 17 i 18 de juny de 2019. Pensem que el jurat del premi ha valorat no solament la divulgació de l’Agenda 2030 durant el seminari i el debat que va generar, sinó també la metodologia que vam utilitzar per traduir l’Agenda 2030 en projectes concrets i utilitzar els seus principis per reflexionar al voltant dels projectes pilot impulsats pels municipis de la província de Barcelona i les comunes de la regió de Marràqueix.

• Després de la pandèmia, ciutats més netes i saludables

29/04/2020 16:00 h.

Una oportunitat per al canvi de paradigma dels desplaçaments de la ciutadania metropolitana

•
  • La Diputación de Barcelona lleva el feminismo local a Naciones Unidas

04/03/2020 16:44 h.

La presidenta Núria Marín participará en la cumbre Beijing +25, que se celebrará en Nueva York

Documentació

Showing 91 - 95 of 154 results.