22/06/2023 09:51 h.

Setmana Europea de l'Energia Sostenible 2023

Participeu a les activitats que s'organitzen a tot el territori

La Setmana Europea de l'Energia Sostenible (European Sustainable Energy Week) és una iniciativa de la Comissió Europea que té l'objectiu de promoure l'eficiència energètica i les energies renovables a la Unió Europea i altres països.

Aquest 2023, la Setmana Europea de l'Energia Sostenible, se celebra del 20 al 22 de juny i el lema de la Unió Europea per l'edició d'enguany és: "Accelerating the clean energy transition - towards lower bills and greater skills", mentre que el desenvolupament d’activitats relacionades comprèn des del 15 de juny fins al 30 de juliol de 2023.

Com organitzadors de la Setmana de l’Energia a casa nostra, des de les administracions supramunicipals (ICAEN, Diputació de Barcelona, Diputació de Girona, Diputació de Tarragona, Diputació de Lleida, AMB, Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat i CILMA), junt amb l'Ajuntament de Barcelona, es posen a disposició dels ens locals diferents suports per complementar les accions que organitzin:

1. Adhesió
  2. Recursos presencials a sol·licitar
  3. Recursos virtuals oberts
  4. Agenda d’activitats

Els recursos presencials es poden sol·licitar fins al 30 de juliol o esgotar els recursos disponibles per les dates habilitades. S'atendran les peticions per estricte ordre d'arribada.

Podeu trobar més informació sobre com es concreten aquests quatre tipus de suports a l’enllaç següent.