La Diputada Núria Parlon, participa a la II Jornada Playful a Esplugues

17/11/2023

La Jornada ha comptat amb la presència de l’alcaldessa d’Esplugues, Pilar Díaz, i la diputada adjunta a la Presidència i delegada de Relacions Internacionals, Agenda 2030, Agendes Urbanes i Innovació de Polítiques Públiques de la Diputació de Barcelona, Núria Parlón.

L'alcaldessa d'Esplugues, Pilar Díaz, i la Diputada Núria Parlon amb en PODS i en NOTS, protagonistes del la Missió ODS.

Durant la Jornada, s’ha presentat el joc Missió ODS Esplugues, sobre el qual la Diputada Parlon ha remarcat que “en aquesta iniciativa es conjuguen eloqüentment totes les peces necessàries per avançar cap a la consecució dels ODS, utilitzant una eina tan creativa com el joc (i la creació de dos personatges de ficció) com un instrument més per a la implementació de l'Agenda 2030, i aconseguint que s'impliquin en aquest objectiu diferents departaments de l'Ajuntament, centres educatius de la ciutat, entitats, comerços i empreses“.

La Missió ODS Esplugues es proposa com a objectiu que "entre totes i tots hem d’aconseguir posar a les persones al centre, cuidar el planeta, impulsar un progrés sostenible i fer-ho a través de la participació".