L’ajuntament de Manlleu organitza un Cicle de Cinefòrum d’Agenda 2030

12/09/2023

La iniciativa compta amb el suport de la Diputació de Barcelona

El Cicle de Cinefòrum, que està organitzat per Agenda 2030 de l’Ajuntament de Manlleu amb el suport de la Diputació de Barcelona, arrenca el 14 de setembre.

El Cicle consta de 6 sessions Cada sessió comença amb la projecció d’una pel·lícula vinculada a un o diversos ODS i continua amb un col·loqui/debat sobre la temàtica de la pel·lícula, on es farà especial èmfasi en els ODS que s’hi poden relacionar.

Les sessions tenen un fil conductor sobre el canvi climàtic, és a dir, estan molt relacionades amb l’ODS 13 d’Acció Climàtica. Aquest ODS és un dels 6 ODS prioritzats al full de ruta de l’Agenda 2030 Manlleu.

La informació detallada de pel·lícules, dates i persones convidades es mostra al cartell del Cicle.

Cartell del Cicle de Cinefòrum

Promoció dels ODS a través de la cultura

Amb aquesta proposta de Cicle de Cinefòrum, l’ajuntament de Manlleu vol donar visibilitat als ODS, ja que sovint és un gran repte que la ciutadania conegui, entengui i s’impliqui en l’assoliment dels reptes d’Agenda 2030. El fet de vincular els ODS a una activitat cultural pot afavorir l’acostament de les persones a l’Agenda 2030 i especialment al tema d’acció climàtica, que ens interpel·la a la nostra vida diària de forma molt directa.