27/10/2021 09:51 h.

Hospitalet de Llobregat celebra el Dia de la Memòria Democràtica

L’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat celebra, un any més, del Dia de la Memòria Democràtica

El passat 26 d’octubre de 2021 l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat va realitzar, com cada any, la seva tradicional ofrena floral al Monument del Pont de la Llibertat, en commemoració del Dia de la Memòria Democràtica de L’Hospitalet, i en record de totes les víctimes i repressaliats de la Dictadura Franquista. A l’acte va intervenir Carles Vallejo, president del Memorial Democràtic dels Treballadors de SEAT i de l’Associació d’ex-presos polítics del Franquisme, i Núria Marín, alcaldessa de la ciutat i presidenta de la Diputació de Barcelona. A l’acte  va assistir el director del programa de Memòria Democràtica de la DIBA.  L’Ajuntament de l’Hospitalet, a través del Museu i també de l’Arxiu Municipal, desenvolupen una ambiciosa programació d’activitats en MD al llarg de l’any, i que enguany ha tingut el suport del programa de subvencions en MD de la DIBA.