12/03/2021 07:15 h.

Els bombardeigs de l'aviació franquista sobre Manresa

Presentació del nou itinerari audioguiat dels espais de memòria de Manresa "Els bombardeigs de l'aviació franquista sobre Manresa"

El passat 11 de març de 2021, a les 19 h, va tenir lloc a l'Espai Plana de l'Om, al seu auditori, l'acte de presentació del nou itinerari audioguiat dels espais de memòria de Manresa "Els bombardeigs de l'aviació franquista sobre Manresa". El nou itinerari audioguiat ressegueix els refugis antiaeris i els llocs relacionats amb els bombardeigs del 21 de desembre del 1938 i del 19 de gener del 1939 sobre Manresa.

L'acte, organitzat per l'Ajuntament de Manresa, va comptar amb la participació de l'Associació d'Història i Memòria de Manresa, Memòria.cat, que han elaborat l'itinerari. També hi va ser present el responsable del nou Programa MD de Memòria Democràtica de la Diputació de Barcelona, institució que ha col.laborat econòmicament amb elprojecte.

Més informació Programa municipal de memòria històrica de Manresa